måndag 31 januari 2011

Vecka 4


Vecka 4 glömde jag visst bort att skriva om... Vecka 4 på dieten då vill säga! Kanske var det för att vikten står helt stilla och även måtten så det kändes väl inte så värst kul att uppdatera! :P Men nu har jag äntligen blivit FRISK och kört mitt första gympass på ett par veckor! :D Kändes så himla bra att komma igång!!!

Bilden är kass både i kvalitet och form-mässigt, men det kommer att ge sig det där! Fettet har börjat släppa så jag är lite sådär härligt slapp och sladdrig nu ;) Kommer bli kul när det går ihop sig! :D

Nu jävlar kör jag så det ryker!! Heja heja friskt humör!! :D :D :D

3 kommentarer:

Jennie sa...

Men jävla snyggjävel! Vilken skillnad på så kort tid! :D

Susanne Löfgren sa...

Men snyggjävel på dig själv du! ;) Ja Jonny kan detta med kost och träning, annat kan man inte säga! Fick se före och efterbilder på en tjej som tävlar idag, skillnaden var ENORM! Känner verkligen hopp nu att jag kommer att komma i mitt livs form! Det är fan lätt värt att vara hungrig 6 dar i veckan! ;)

Christian sa...

Men helvete, damn you look GOOD! =D
Detta är endå bara början, du kommer ha en sjuk form när du är klar, knappast att du behöver vara orolig. Bra grepp med ena handen btw ;)..Haha!

Skämtåsido..Kickbacks är en brutal övning för triceps..Den använder jag mig bara av om jag av någon anledning är arg på mig själv och behöver straffas för man får sån satans träningsvärk dagen efter! ;)

Keep it up, så jävla glad för din skull tjejen! =D

Och tack ska du ha, rätt nöjd med bulken hittills må jag säga, och ser fram emot att bli tight om en månad igen..Slut på "frosseriet" och tillbaka till strikta matrutiner and I like it (även matkontot haha).

KRAAAAAAAAM charmtroll! =D