torsdag 27 januari 2011

Inte en enda sekund....!


Inte en enda liten sekund har jag sovit inatt! Skulle ju så stort vända dygnet när jag gick av nattskiften, men gjorde misstaget att lägga mobilen bredvid sängen, tillräckligt nära så att något litet klåfinger tydligen sträckte ut sig i sömnen och stängde av larmet :P Sov alltså bort hela dagen igår...

Låg och vände och vred mig länge inatt men gav upp till slut! Nu har jag slängt på en film och druckit mitt morgonkaffe och ätit frukost istället! :) Ska tamejtusan hålla mig vaken hela dagen idag, så borde jag somna i tid ikväll i alla fall!

Ska träffa min älskade ljuva syster idag vilket jag är glad över! Är även glad att min förkylning verkar ha gett med sig äntligen och ska ringa coachen och höra om han har tid att köra ett pass med mig imorgon! Idag får det räcka med promenad, väntar hellre tills imorgon så idag är första dagen jag känner mig förkylningsfri! Dessutom har jag ju inte sovit något inatt som sagt...

Jag skall lägga kraft på att försöka samla ihop mig nu. Känner att jag spretar åt alla möjliga håll och får ingen riktig fokus/skärpa på någonting just nu! Det är mycket på gång inuti mig och jag vet att det är därför, att det samlas ihop och hamnar på plats, pusselbit efter pusselbit! Behöver dock hjälpa mig själv lite på traven för att hålla mig nere på jorden när det är såhär, hamnar lätt i det blå och fladdrar omkring utan att hitta något riktigt fäste annars, en stund!

Önskar er alla och mig själv en ljuvlig dag! :-)

Inga kommentarer: