onsdag 19 januari 2011

Under construction...!


Ja det är enormt mycket på gång inuti mig nu! Vi människor utvecklas och förändras ju hela tiden - i mindre eller större skala!

Just nu är det massor på gång i mig! Jag befinner mig i stor själslig utveckling. Har aldrig upplevt det såhär stort som det är nu! Det är mycket på gång runtomkring mig också! Lite är det ju så att när du förändras - förändras världen omkring dig! Å så är det ju utbildning, tävling å annat roligt som är på gång! :)

Idag har jag bara chillat hela dagen. Detta pga att förkylningen tagit om, men just idag känner jag faktiskt att det är skönt! Det är härligt när det är stora processer på gång inuti en, när jag känner att hela jaget blir större, kroppen räcker nästan inte till för själen och hjärtat att få plats i! Allt är så stort, ljust och härligt!

Jag behöver tid för mig själv när det blir såhär! För även om det är helt fantastiskt och underbart - tar det mycket av min kraft denna omställning!

Jag kommer alltmer i kontakt med min magkänsla! Lite därför håller jag en del för mig själv nu. Jag känner oerhört lätt av andras energier och ibland dras jag med i dem. Även om jag hela tiden själv vet vad som är rätt och känns bäst för just mig! Jag vet att när jag lärt mig landa helt i denna härliga känsla, kommer jag att kunna behålla den på ett helt annat sätt utan att "ta in annat" som jag gör nu ibland.

Jag känner mig så lugn och trygg nu. Helt förvissad om att allt kommer att bli till det rätta och bästa för just mig! Därför behöver jag inte hålla på och tänka sönder eller analysera saker på samma sätt. Planen är redan färdig för mig, så jag kan chilla i den känslan!

Jag känner mig så otroligt värdig! På ett sätt som jag aldrig känt förut! Allt känns så rent, ljust och självklart!

Då jag är mig själv fullt ut, drar jag till mig de rätta personerna för mig! Jag kan känna mig trygg i att allt är som det ska och blir som det ska! =) I tåget som är ens liv åker vissa människor med ända till ändhållplatsen. Andra kliver av och vissa kliver på ibland och av ibland! Det är så det är i livet och det är helt naturligt! =) Livet är en sådan spännande resa!

Lugn och ro idag! Passar på! Snart är jag frisk och då är det fullt ös medvetslös igen! =)

Kärlek och ljus!

Inga kommentarer: