tisdag 18 januari 2011

Svävar fram på lätta ben!




Har precis kommit hem från morgonpromenaden! Å vad lätt det gick! Kände mig alldeles viktlös, som att jag svävade fram! Hög på livet, sprängfylld av lycka och glädje!

Känner mig lätt även fysiskt, promenaderna är så mycket lättare nu när kroppen är lättare! Har inte gått ner så mkt ännu sen jag började tävlingsdieten, men jag började ju på egen hand med bättre kostvanor för ett par månader sen, då mitt mål innan det hann bli tävlingsmål, var magrutor till sommaren. Å totalt har jag ju faktiskt tappat snart 10 kg! Det är ganska mycket det!

Jag kommer väl att sväva fram på riktigt till sommaren, lätt som en älva! ;-)

Apropå lätta ben så tror jag att jag ska våga ge mig på ett lätt benpass sen idag! Brukar vara lite väl ivrig att komma igång när jag varit sjuk, men kroppen känns rätt okej så det ska nog gå bra! Skönt att få lite genomblödning i kroppen om inte annat! :-)

Önskar er en fin dag alla sköna jävlar därute! Livet är härligt! :D

Inga kommentarer: