tisdag 18 januari 2011

En lugn dag till!


Har velat fram och tillbaka hela dagen om jag ska träna eller inte ikväll. VILL iväg! Hela kroppen bara längtar och ändå tvekar jag lite för jag känner mig inte riktigt okej än, för bara 2 dar sen var jag ju totalt däckad och jag har fortfarande ont i halsen.

Så nu har jag till slut bestämt mig för att vila från träningen ikväll. De gånger jag i all min iver kört igång lite väl tidigt och sen har förkylningen tagit om - är oräkneliga! Så jag chillar idag också. Har ju iaf varit ute och knallat en massa idag, så en väldigt aktiv vila har det varit! Jag har lite svårt för det där med att lyssna på kroppen ibland...

Imorn hoppas jag på att vakna upp frisk som en nötkärna och kunna ta nya FRISKA tag! :-) Det är ju faktiskt 5 dagar kvar av veckan, så jag hinner köra mina pass ändå! =)

Inga kommentarer: