lördag 8 januari 2011

Kentaurs tävlingsteam!


Ja, kolla namnet där näst sist! -----> HÄR! Det är ju lilla jag det! =)

Träffade tävlingsteamet idag på lunchen! Känner mig så sjukt pepp!!! Ser verkligen fram emot denna resa och slutmålet! Verkar va ett gäng sköna jävlar i teamet! Å det är härligt att vara tillbaka på Kentaur! Känns som en enda stor familj där! Älskar mitt golds, men det är nåt speciellt med Kentaur och känslan där, det är ett faktum bara! :-)

Är också väldigt glad att jag slapp ställa mig mitt i gymmet och posera i stringtrosor och bh bara! :P Hade jag vetat att det var posering på schemat hade jag tagit på mig andra underkläder haha! Men nu slapp jag ju som sagt! Å faktiskt fanns förståelse för att jag kanske inte är så toksugen på att klä av mig och ställa upp mig inför en massa granskande ögon nu, men som coachen sa: När jag säger att nu börjar du komma i form, då är det dags att börja öva sig, även om det bara är att ställa sig inför en 3-4 pers!

Trots allt ska jag ju upp på en scen inför en massa massa människor! ;)

Fick även höra några värmande ord av coachen, dessa har jag levt på hela dagen: "Du har potential"! Ojojoj vad de värmde gött i hjärtat!!!!

Heja heja heja! Nu KÖR vi!!! :D Jag kanske inte är så värst stor eller har så mkt muskler, men HÅRD ska jag i alla fall bli! =)

2 kommentarer:

Micke sa...

Går att upprepas, vacker som få!

Kör hårt!

Susanne Löfgren sa...

Tack! De orden värmde gott i mitt hjärta! :-) Önskar dig en fin dag!