lördag 1 januari 2011

Pytteliten


Ibland har jag såna dagar. Dagar när jag känner mig som en liten liten obetydlig prick. Dagar när jag vaknar fylld av ångest. Dagar när jag inte riktigt kan hålla tillbaka tårarna.

Idag är en sån dag. Allt känns bara svart, tungt.

Det får vara så en stund.

Ingen människa är konstant glad. Inte ens jag, även om fallet för det mesta är så.

Ibland behöver jag bara få vara en stund. Vara sådär liten och ynklig.

Bryta ihop en stund.

Sen tar jag nya tag igen!

5 kommentarer:

Lina sa...

Du är en av dom mest betydelsefulla människorna jag har i mitt liv. Du är underbar precis som du är

Susanne Löfgren sa...

Älskade fina underbara Lina! Dito! Nu gråter jag ännu mer... <3

Christian sa...

ALLA har sånna dagar, även jag!
Man måste tillåta sig dessa nedtryckande, låta känslorna komma - dagar för att släppa på trycket..Det är det som gör oss mänskliga!

Du är INTE en obetydlig liten prick, utan en glädjespridare av rang och en allmänt fantastisk tjej! =)

Glöm aldrig det..

Kramar till dig!

Helena sa...

Skickar en stor kram och hoppas att den landar där den ska...

Susanne Löfgren sa...

Christian å Helena - TACK!