måndag 31 januari 2011

Lycka!


Idag känner jag stor och sann lycka!

Sådär så att själen vill hoppa ur kroppen för att den liksom inte får plats för att den är så fylld av glädje och ljus!

Jag älskar denna underbara känsla! Lyckorus är bra rus!

Skall strax börja min dag med ett skönt träningspass på gymmet, sen ska jag ta med mina älskade hundar ut på en skön långpromenad innan det är dags att bita tag i plugget så att jag kan softa och se en skön film ikväll! =)

Känner stor tacksamhet över livet jag gavs på denna jord! Tacksam över att jag har det så bra som jag har det!

Känner stark passion och livsglädje och har tusen saker jag är sugen på att göra!

Tänk så otroligt många möjligheter vi har! Tänk att varje dag är en ny start, med alla chanser att göra något bra av!

Solen skiner idag - på dig och mig!

Gör en god gärning idag! Underlätta för en annan människa på något sätt! Ge någon ett leende eller en komplimang! Det kommer att kännas så gott för både dig och mottagaren! :-)

Kärlek och ljus! <3

1 kommentar:

Malin sa...

Fina fina Susanne, det finns bara en som du! Tack för att du förgyller detta nu med din underbara närvaro. <3 <3 <3