torsdag 15 december 2011

Långkalsonger å mysbrallor rockar fett!


Alltså det här snacket man hör ibland, att när folk träffar en partner så gäller det att "inte förfalla", att man minsann inte får sunka ihop och dra omkring i noppiga mysbrallor utan man ska vara så snygg hela tiden och sexa till sig och ha sig.

Visst. Föralldel. Det kan vara roligt att göra sig fin ibland. Men det ska väl tamejtusan inte vara nåt slags krav på det? Då känns det bara som den där spela-spel-å-hålla-fasader-grejen. Den gillar jag inte. Jag gillar äkta.

Och älskar man en annan människa så älskar man den vare sig den råkar knalla omkring i värsta snygga stassen eller om det är noppiga mysbrallor och strumpor med hål i. Sådeså!

Å för att förvirra det hela lite så kör vi alltså med en strumpbild här som inte riktigt går till rubriken.

4 kommentarer:

Hasse sa...

Bra där!
Vad bättre kläder att "mysa" i än just myskläder...? :)

Susanne Löfgren sa...

Jajjamen! :-))

Carin sa...

Man kanske kan hitta en medelväg, inte alltid gå runt oduschad med "myskläder" och skita i hur man ser ut, men inte gå runt galafixad 24/7 och kolla sig i spegeln heller hihi!

Susanne Löfgren sa...

Huvudsaken e nog att man gör som man känner och vill tror jag! =) Men om nån karl skulle klaga på mina mysbrallor och önska att jag struttade omkring i nåt enligt hans tycke, då skulle han åka ut med huvet före! ;)