måndag 5 december 2011

Böcker är rikedomar!



Har varit en vända till bibblan och lånat böcker! Jag är salig av lycka! Jag fullkomligt älskar att strosa omkring inne på bibblan! Det är som att befinna sig i en enda stor skattkista fylld av massor att upptäcka!

Jag ÄLSKAR att läsa! Varje ny bok är ett nytt äventyr! Jag känner mig så rik när jag har böcker att läsa!

Nu ska jag grotta ner mig i soffan och njuta av härlig läsning! :D

Idag fick jag bl a med mig två härliga självbiografier hem, älskar att läsa om olika livsöden! Det är så intressant att få följa med en människa en bit på hennes livsväg! Vilja av sten av Aron Ralston & Armlös, benlös men inte hopplös av Mikael Andersson

Förutom dessa, vilka är de böcker jag längtar mest efter att "sätta tänderna i", fick jag med mig en bok om stretching, (dags att ta tag i allt runtomkring mitt axelproblem), en lättläst chicklit av Jane Green, en sann-roman av Noelle Oxenhandler och dessutom en film; armbryterskan från ensamheten med härliga Heidi!

Underbar Måndagkväll mao! =))

1 kommentar:

Carin sa...

Oh det är så mycket man vill läsa :D Tack för tipsen, älskar att kika in här och läsa allt du skriver ska du veta, blir så upplyft och glad <3
I skaldjursalladen förresten, så hade jag räkor, kräftstjärtar, avikado, kokt ägg, mozzarella, tomater och sallad =D och hemgjord vitlöksdressing! PÖSS