fredag 9 december 2011

Träningsinspiration!





Inspiration är aldrig fel! Det finns många många människor därute som inspirerar mig å jag vill nämna några av dem som blivit lite av mina favoriter och där jag alltid kikar in när jag behöver lite inspiration!

Sara , Mia , Malin & Miranda! Gemensamt för dessa härliga tjejer är att de bjuder på höga doser av träningsinspiration, glädje och pepp! Ordet omöjligt finns inte! Inte en massa pekpinnar, måsten och krav, utan träningsglädje och livsglädje med allt vad det innebär! Precis så som jag själv vill ha det! :D

Jag är bara i startgroparna ännu, men jag drömmer om pigga löparben och marathon! Å vem vet, drömmar är föränderliga precis som känslor, snart kanske jag längtar ultra? springa i ett helt dygn? cykla? simma? skida? Allt är möjligt och vad som helst kan hända! Dessa härliga tjejer visar att det är möjligt! Är det inte fantastiskt?! :D :D :D

Sen finns det ju såklart en hel uppsjö med träningsbloggar som alla inspirerar mig på olika sätt! ;-)

(Å bilderna har jag hövligt frågat om lov ifall jag fick slänga ut här i bloggen! :) Överst Miranda, sen Mia, följt av Sara och längst ner Malin! =) Kunde jag, så skulle jag göra bilderna klickbara för direktlänk, men fattar inte hur man gör sånt ;))

4 kommentarer:

Malin sa...

Men fantastiska Susanne, jag blir alldeles rörd av dina fina ord - så roligt att jag kan inspirera!

Och ditt inlägg är lika klokt som alltid, inget är ju omöjligt - och med din vilja gör du precis allt det som du vill.

Sedan har du en inställning som gör mig så glad: just det här med att man tränar på sina villkor, efter sina förutsättningar, på det sätt och av den anledning man själv vill. Det är ju inte bättre på ett sätt än ett annat. Och man tävlar bara med sig själv och ingen annan. Just det är träningsglädje för mig och det är precis så som du lever och lär.

Kram och ha en fantastisk kväll! <3

Susanne Löfgren sa...

Du ÄR verkligen en av mina största inspirationskällor! :D Älskar att inget är omöjligt för dig, du bara kör på och det blir alltid väldigt bra! :D Å så älskar jag människor som njuter av livet! Som inte har en massa måsten och förbud och ständiga krig med sig själv när det gäller träning å mat å allt vad det är, hur kul är det liksom? Det ska vara GLÄDJE i det! Å du liksom LEVER träningsglädje å livslust! Ja älskart! :D :D :D Önskar dig en härlig kväll! :D :D :D KRAM!! <3

Träningsglädje sa...

tusen tusen tack, vad fint sagt! :) (yes, du får gärna låna bild!)

Susanne Löfgren sa...

TACK!!! :D :D :D