tisdag 13 december 2011

Lätt uttråkad!


Känner mig lätt uttråkad och DET mina vänner är ett friskhetstecken! Har ju varit dunderförkyld och sovit mig igenom de senaste dygnen, men nu börjar det allt vända tror jag! =) Pallrade mig iväg till affärn för å handla mat förut idag och det kändes som att det tog hundra år att gå dit och hundra hem, trots att det är så nära! Det lär väl bli vila veckan ut så som det känns i kroppen nu. Är glad att jag känner mig piggare!

Drygt är det dock att dra igång med träningen igen när man varit sjuk, det känns alltid som att man inte har en enda fungerande muskel kvar i kroppen och att all kondition är som bortblåst! Men det brukar ju inte ta så många pass förrän det vänder! =)

Fick kroppen tillrättaknäckt i Fredags och det var välbehövligt! Denna gång SKA jag verkligen göra alla övningar jag fått! Jag är lite ojämnt stark i benen och det gör att jag blir sned, så jag ska träna mkt en sida i taget nu för att balansera! Å fokusera på att bygga upp en bra bålstabilitet nu när kroppen är i rätt läge så att säga! :)

Inga kommentarer: