tisdag 28 februari 2012

Älskade fina människor!




Älskade fina vänner och familj! :) I veckan fick jag en jättefin tröja av mamma som hon hittat, med ett ljuvligt budskap på framsidan! I julklapp av Lena, Fredrik å Malin fick jag en mugg med texten: "Live, Laugh, Love" - underbart! Jag har den texten tatuerad, fast på svenska! Å i somras fick jag ett ljuvligt kort av min familj när jag fyllde år. Gemensamt för dessa fina saker var: Vi tänkte på dig när vi såg den!

Så fantastiskt underbart att människor omkring en tänker på kärlek, glädje och ljus när de tänker på en! Jag är så varm och berörd djupt in i hjärteroten och själen! :)

1 kommentar:

KNORKAN - Presenter & Inredning sa...

Varmt välkommen till KNORKAN! Just nu har du chansen att vinna ett virkat kuddfodral med handgjorda detaljer från Svanefors. För mer information om tävlingen besök KNORKANS facebook eller blogg ♥