måndag 20 februari 2012

Den friske har många önskningar - den sjuke bara en!


Ja, det stämmer så himla väl! Även när det nu i mitt fall rör sig om "en sketen förkylning" bara.

Det är som taggtråd i halsen på mig. Varken kropp eller hjärna vill riktigt fungera.. Bättre är jag ju iaf. I Lördags sov jag ju bort hela dagen.. Och jag känner att värsta slemmet börjar släppa lite.

Jag har inte tid att sova bort dagarna på det här viset, men vad gör man? Jag orkar ju verkligen inget annat... Känns surt att jag kunde ha fått jobba extra i helgen också, och så kan jag inte... :-/

Nåväl, om jag ska tänka positivt så var det tur i oturen att jag blev sjuk i slutet på Härnösandsveckan istället för i början - det hade blivit tungt! Å det blir ju inget bättre av att jag klagar, det är liksom bara att gilla läget..

Bacilurer - vik hädan! Tack!

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig, kram