måndag 27 februari 2012

Välkommen Måndag!

Idag är det Måndag och en bra sådan! =)

Dels för att jag känner mig piggare från min förkylning och känner att snart är jag riktigt frisk!

Dels för att jag blöder som en tok, och ja - man kan faktiskt bli toklycklig över att få riktig mens för andra gången, när man inte haft någon på ett halvår för att kroppen krånglat och strulat!

Dels för att jag äntligen känner mig pigg nog att komma ikapp lite med skolarbetet som ligger lite på efterkälken efter föregående vecka när jag var så däckad så jag mest sov hela dagarna! :P

Å så känner jag vårkänslor! Känner glädjen och lusten återvända! Fantastiskt! :D

Idag har jag en del att ta tag i, ska jaga ett paket som gått i retur, ringa och ordna med lite grejor, plugga en massa och prova en lugn promenad å se vad kroppkakan säger om det! =) Dessutom skall jag ta ögonkontakt med 3 människor jag inte känner (fredsuppdraget).
Önskar er alla en fantastiskt start på denna nya vecka! :) <3

Inga kommentarer: