onsdag 15 februari 2012

PMS


Jag hoppas att min läkare hör av sig snart och att jag får väteksdrivande utskrivet som jag kan ta den vecka i månaden som det är som allra värst!

Jag hatar denna svullnad! All vätska i kroppen som gör det så tungt och som gör att jag knappt får på mig mina kläder.

Jag hatar att det blir helt jäkla stopp i tarmarna och att magen står rakt ut som en ballong.

Mycket olustigt! Jag älskar när mensen kommer så allt rinner av och magen fungerar som den ska igen! Svullnad och förstoppning är INTE kul. Å det försvinner inte hur jag än rör på mig. Mycket drygt!

Nu är det färdiggnällt å jag ska sova å hoppas att vakna upp och må lite bättre imorn! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

jag förstår precis vad du menar med dessa vätskesamlingar, det är så tråkigt. Hoppas det är bättre imorgon. kram