fredag 3 februari 2012

Att följa sitt hjärta!


Att följa sitt hjärta - är livsviktigt.

Därmed inte sagt att det är enkelt alla gånger..

Människor kanske inte hänger med i svängarna och tycker man är en konstig prick.

Men hur det än är - så är det allra värsta att svika mig själv.

Hur det än är så är det mig själv som jag ska leva med under resten av mitt liv.

Livet puffar mig lite hit och dit på livets stig - men jag trillar sällan ur spår så länge numera.

Jag känner när det är rätt.

Känslan av att vara fri som en fågel kan få mig att känna mig så lycklig och då är det den som är rätt.

Här och nu.

2 kommentarer:

Ina sa...

Åh vad jag behövde läsa detta just nu!

TACK! Skönt att veta att det finns fler sanna människor,velpottor och frihetsälskare därute :)

Susanne Löfgren sa...

Åh så bra! Då var det därför dessa ord kom till dig just nu! :-) Kram å ha en finfin dag! :-))