fredag 17 februari 2012

Underbart!

Det är så underbart när PMS-känslan i kroppen börjar släppa! När vätskan rinner ur en! När man kan få på sig sina byxor! När man kan föra ett normalt samtal utan att bli andfådd pga all vätska i magen (som för övrigt ser ut som en gravidmage). När man äntligen får gå på toaletten! (All vätska i magen gör att det blir stopp och tarmrörelserna blir så mycket långsammare under PMS för mig).

Uppsvälld och stopp i magen, roligare kan man ju ha liksom!

Nu är det värsta över för denna gång! Jag hoppas fortfarande och håller tummarna för att jag kommer att få vätskedrivande utskrivet av min läkare. Det skulle vara så himla skönt att kunna ta det några dagar i månaden! Det är ju trots allt såhär det är 1-2 veckor i månaden! Halva månaden vissa gånger s a s...

Jag har mycket hellre mens och blöder som en gris än att vara sådär uppsvälld och obehaglig! :P

1 kommentar:

Jennie sa...

Det är en hemsk känsla det där, jag blir likadan men inte fullt lika mycket som du blir tror jag. Man känner sig som ett berg av svallande bubbelplast ungefär.

Hur har det gått med benen förresten??

KRAM!!!