onsdag 3 mars 2010

Bättre dag idag!

Igår kände jag mig så sleten och krasslig men idag är jag piggare! Det tackar vi för! Har inte så värst många planer för dagen faktiskt.. Skall knata ner på tågstationen och hämta ett paket som kommit med DHL, sen förbi Ö&B och köpa dammsugarpåsar, den sista som satt i nu var visst fylld till bristningsgränsen med skräp och således gör min dammsugare ingen vidare nytta för tillfället!

Sen ska jag ta en lunchpromenad med Sandra, det ser jag fram emot! :)

Idag är en bra dag , imorn med! Lycko lycko mig! :-)

3 kommentarer:

Only me sa...

Tror nog att om han längtat lika mycket som du tills i morgon så kan du nog se ut hur som helst och han kommer bara se allt vackert han föll för :) Allt annat försvinner nog i glädjen att se dig igen.

Susanne Löfgren sa...

Cecilia - Åh jag hoppas det! Har några hjärnspöken som invaderat skallen just nu, men kämpar med näbbar å klor för att hålla dem borta! :-) Tack för dina ord, jag behövde få höra dem just nu! :-)

Veronica sa...

ja lycko dig! är så glad för din skull! :D :D :D