onsdag 17 mars 2010

Blä...

Hatar att lägga mig och sova när allt känns som piss... :-( Hoppas jag vaknar upp lättare i sinnet imorn...

Har en ond knut i bröstet och tänker på S hela tiden.. inga tårar vill komma ut just nu heller.. Sen pratade jag med pojkvännen i telefon på kvällen och tog allt han sa helt fel så nu sitter jag och känner mig som en usel och dålig människa som verkligen ingen kan tänkas vilja ha eller älska och att det nog var för bra för att vara sant..

Och jag som verkligen inte tänkte bry mig om skitsaker nu.. Herregud min vän är DÖD! DÖD, fattar ni?? Och här sitter jag och kastar skit på mig själv över skitsaker.. ibland är jag så jävla knäpp.. Förbannade hormoner eller känslor eller vad tusan det nu är som härjar i min kropp..

Kanske är det de där fastlåsta tårarna i kombination med lite annat som gör mig instabil nu..?

Jag VET med mitt förnuft hur jag BORDE tänka och jag borde verkligen kasta alla dessa skit-tankar käpprätt åt helvete.. ändå sitter jag här och muppar mig..

Förlåt för ett riktigt pissigt inlägg, men det är precis så jag känner mig nu och jag behövde få det ur mig..

Har gått en lång lång promenad på kvällen och haft galet blandade känslor.. tänkt de där orden OM och VARFÖR och önskat att tiden gick att spola tillbaka.. men det går inte.. hon kommer inte tillbaka och det kanske var oundvikligt det som skedde.. jag vet inte.. jag vet fan ingenting i just detta nu.. tror det är bäst jag drar täcket över huvet och somnar och imorn ska bli en bättre dag...!

(och nu kom de.. tårarna.. så förlösande ändå.. jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen just nu.. tror jag lägger mig i sängen med hundarna och hoppas somna sen...)

1 kommentar:

Only me sa...

Förstår att det känns jobbigt och att reaktionerna blir andra än de som var avsedda. Så är det ju när man är ledsen. Så måste det ju få vara oxå. Tills saker bearbetats och de börjar kännas lite bättre så måste det få märkas i humöret och i känsloyttringar. Tror nog din hjärtevän förstår det :)
Hoppas du fick sova gott inatt och att du vaknar till en lite ljusare och bättre dag.

Kram <3