måndag 12 april 2010

Glädje i hjärtat och en liten tår i ögat!

En mycket fin och känslig kvinna och vän som jag fick förmånen att lära känna genom jobbet flyttade utomlands till sin älskade som bor och spelar där (fotboll).

Vi kände inte varandra under någon längre tid, men hon klev rakt in i hjärtat på en gång och vi hann ändå med att ses en del även privat under den tiden vi jobbade ihop. Det är så fantastiskt, så många fina människor jag har förmånen att ha i mitt liv och som träffat mig i hjärtat mitt i prick - direkt - på en gång!

Jag såg idag att hon bytt profilbild på facebook. En vacker bild på henne och hennes älskade och skrev ett par rader till henne.

Orden hon skrev tillbaka var: "vet du susanne, du ar den snällaste genomgoaste människan ja känner och någonsin mött! Ja vill bli som du när ja blir stor ;) "

Är det inte ett alldeles underbart betyg så säg? Och vilken underbar fantastisk komplimang! Jag har nära till gråten nu, för glädjetårarna samlas i ögonen. Jag känner mig så stolt, glad och lycklig!

Människor tillsammans, det är livets skatt för mig och vad som helt fullt och sant berikar mitt liv! Kan jag glädja någon eller finnas till på något sätt är min dag gjord och jag får så otroligt mycket tillbaka!

Varje gång något sånt här fint kommer till mig känner jag så fullt och sant i mitt hjärta att det är ju människor jag skall jobba med på något sätt! Det är där jag är i mitt rätta forum och det är vad som driver mig framåt!

Åh vad jag känner mig lycklig, glad och tacksam över att få finnas och vara just den människa jag är!

Jag kanske inte är värst rik på pengar, men jag är rik på så mycket annat! "Mina" människor är de mest underbara som finns och jag hoppas att ni alla vet hur mycket jag älskar er, uppskattar er och hur högt jag värderar er! Jag är så otroligt lycklig och tacksam över att ni alla finns och förgyller mitt liv!

TACK livet för allt du ger mig! TACK för att jag får allt detta fina goda till mig!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer: