torsdag 1 april 2010

Till dig!

Detta inlägg är tillägnat till dig min älskade fina underbara vän! Du klev in i mitt liv och rakt in i mitt hjärta på en gång! Jag visste inte i början att det skulle bli såhär, men så blev det och det är alldeles fantastiskt!

Jag har nyss pratat med dig länge länge i telefon och känner dig i hela mitt hjärta! Jag känner igen mig så väl i dig! Du rör mig och berör mig! Det var meningen att vi skulle mötas, att vi skulle hitta varandra! Själar som hör ihop gör alltid det! Jag kan inte låta bli att undra om vi har mötts förut, i ett tidigare liv?

Det ger mig så mycket att du finns, du är så viktig och värdefull för mig! Jag tvivlar inte på dig en enda sekund! Jag känner att du har den där styrkan och glöden, att den finns där inom dig och att inget kan kuva den! Du kommer att lysa starkare än någonsin! Du är ämnad för något stort! Jag känner det i hela mig!

Tack för att du finns, för att du är min vän och för att du sprider värme och ljus i mitt liv! :-) Jag älskar dig!

Inga kommentarer: