lördag 3 april 2010

High on life!


Idag känner jag mig helt oövervinnlig! Idag är jag stark! Idag är jag uppfylld av ljus, kärlek och glädje!

Idag kan inte något eller någon lura i mig något annat!

Idag kan jag göra precis som jag vill! Bli allt jag vill! Vara allt jag vill!

Idag är jag fantastisk och vacker! Idag strålar jag starkare än solen själv!

Jag glöder, lyser, brinner!

Jag skrattar och inget kan sopa bort mitt leende ur ansiktet idag!


Jag tar till mig känslan, njuter, känner, lever!

ÄLSKAR LIVET! ÄLSKAR ATT FINNAS OCH VARA JAG!

1 kommentar:

Anne sa...

Härligt bejakande ord du skriver! Det är verkligen så...att man kan göra det bästa av sitt jag genom att tänka på allt det bra som finns i en själv och människor runt omkring som man älskar.
Njut av livet och ha en riktigt fortsatt skön påsk!
...Och du är vacker!
kram på dig!