måndag 19 april 2010

Tjejiga tjejen!



Nä ärligt talat vet jag inte om jag är sådär jättetjejig av mig? På vissa sätt är jag nog det. Men när det gäller sånt som vissa tycker är tjejgrejor, som att älska att shoppa i timmar och bli helt förtjust och till sig för skor och väskor, där känner jag inge igen mig - alls. Hatar att shoppa, det är något som är ett nödvändigt ont ibland. Visst kan det vara kul med något nytt och fint, men det skall hittas direkt, helst inte behöva provas ut och jag ska vara klar på 5 minuter, annars blir jag less.

Trivs allra bäst gör jag när jag får sjava omkring i mysbyxor utan smink och fixat hår och bara finnas och känna mig sådär bekväm och härlig! :D

Men det finns faktiskt några saker som jag hemskt hemskt gärna vill ha i vår, som jag tycker är jättefint, som jag skulle känna mig bekväm i och som jag glatt skulle sprätta omkring i och känna mig som den vackraste kvinnan på jorden!

En stor härlig flanellskjorta och ett par blommiga gummistövlar! Både fint, bekvämt och praktiskt! Vill haaa!!! :D :D :D

Inga kommentarer: