tisdag 13 april 2010

Kärlek!

Det är mycket känslor i omlopp i kroppen idag.. det är då jag behöver skriva av mig, få ut det på något sätt och bloggen blir ofta mitt andningshål på det sättet!

Jag fick nyss ett sms av en älskad vän! En vän som lite oväntat dök in i mitt liv. En vän som har kommit att bli en av de mest betydelsefulla människor i livet. En sann och äkta person. En som jag inte riktigt förstår hur jag kunde funka utan förut?

Nyss fick jag så vackra ord från henne att nu kom tårarna.. tårarna jag väntat på hela dagen, som löser upp den där hårda onda stenen i bröstet.. så förlösande!

Älskade fina underbara kloka fantastiska du! Jag värdesätter din vänskap så oerhört! Vad gör det att jag är typ hundra år äldre än du? Ingenting! Vi befinner oss på samma våglängd, du är en tvillingsjäl!

Älskar dig!

Inga kommentarer: