torsdag 15 april 2010

Vulkan-jävla-helvete!!!!

Fan fan fan fan fan! Just nu känns det som att det hela tiden är upp som en sol och ner som en pannkaka...

Bara för att jag hade en kanon-natt på jobbet inatt och äntligen fylldes av lite tillförsikt, så vaknade jag till dåliga nyheter idag.. På grund av den där förbannade bajsvulkanen på Island är ju flygen tillsvidare inställda och nästa helg åker ju jag och mamma till Turkiet, ja om det nu kommer att gå nån flygtrafik vill säga.. vad fan vet man..

Jag vet att det egentligen är småsaker, petitesser. Att vi tar allt så för givet och att vi ibland behöver bli påminda om den saken, att vi inte kan ta allt för givet..

Men just nu vill jag bara känna mig helt jävla piss-förbannad och less! Känns så jävla surt när det blir en miss sådär...

Sen vet man ju inte hur länge ett jävla förbannat vulkanjävlautbrott kan hålla i sig.. i dagar, veckor, månader, år?!?!?!

Fan fan fan fan fan!

Vill bara slå på något så förbannat jävla hårt nu och avreagera mig!!!!

Ett stort fett jävla BLÄ får stå för denna pissdag!

2 kommentarer:

Anne sa...

Man får vara arg.
Men ja, det är petitesser I-landsproblem.
ut å spring vårruset av dig så kanske det hjälper litegrann iaf, med endorfiner i kroppen

Susanne Löfgren sa...

Ja det är I-landsproblem. Men det är viktigt att TILLÅTA sig att känna sig arg ibland, eller ledsen eller vad det nu är. Endast genom att tillåta sig att vara som man är och känna som man känner kan man riktigt uppskatta de fina ljusa stunderna och dagarna. Positivt tänkande är BRA men livet skall inte gå ut på att vara nåt slags projekt perfekt =) Då blir det fel. Tänkte springa, men nu har fick jag ut en syndaflod av gråt istället så nu säger kroppen : vila! :-)