torsdag 15 april 2010

Jippiii!!!

Jippi!! Inatt och även imorse fanns hon där! Den där härliga underbara strålande glada kvinnan som ler mot hela världen och ser lite sådär full i fan ut i ögonen! Hon gjorde mig sällskap natten igenom den där Susanne jag känner igen mig i! Det började bra med att jag fick sällskap av Larsa ända till 1 istället för 23 då han egentligen skulle ha slutat. Han hade kommit 2 timmar sent till sitt pass och tog igen det på detta sätt! Jippi! Älskar att ha någon att jobba med!

Sen kom det in en massa sköna underbara jävlar natten och morgonen igenom! Fyfan så underbart! Det finns hopp alltså! Nu känner jag igen mig i mig själv!

Sen måste ju även den trötta och ledsna Susanne finnas. Jag är inte hel utan någon av dem, men den sistnämnda har gjort mig sällskap lite väl ofta och länge på slutet, så det är skönt att hon den glada pigga dök upp igen inatt!

Gud så underbart! TACK för det! Nu kommer jag att somna med ett leende på läpparna! Det är en sak som är säker! :-)

(Detta var blogg-inlägg nr 600 förresten, verkar som att tangentbordet glöder på bra här! )

Inga kommentarer: