torsdag 22 april 2010

Helt fel ute...

På ett område i livet är jag helt fel ute.. Det stämmer inte alls..! Inatt fick jag kloka ord från min vän N, hon skrev:

"Tänk såhär, det bästa vi har är vårat kreativa sinne, vi kan skapa oss precis vad vi vill så länge vi har viljan till det. :) Oavsett om du får bygga ett hem från grunden, så går det! :) Tänk inte på vad du inte har, utan tänk på vad du har, dina egenskaper, kunskaper och dina drömmar, då blir allt så mycket lättare! :) "

Så sanna ord! På nåt sätt gick de rakt in i mig och gav mig kraften och tron åter!

Sen hade hon börjat tänka på ett djur medan vi pratade, en skunk! (haha)

Skunkens budskap: "Du går mot en ny tid. Min gåva till dig är att gå framåt i livet. Här gäller det att kliva ur rädslorna för det okända."

Klockrent! Jag får gåshud!!!!

Inga kommentarer: