onsdag 16 mars 2011

Kanske


Jag vet inte om jag orkar igen.

Orkar inte bry mig.

Orkar inte intressera mig.

Orkar inte ta nåt initiativ.

Jag vill inte va den som alltid vill.

Alltid faller.

Jag vill att någon ska vilja ha mig - helt jävla fucking hundra procent som jag är.

Jag vill att någon ska visa det.

Jag vill att någon ska ruska om detta hjärtat mitt.

Jag vill att någon ska öppna det igen.

Allt har sin tid.

Kanske händer det.

Kanske inte.

Jag lever frodas och älskar ändå.

Jag tappar tron ibland.

Men oftast är jag glad.

Lycklig som jag har det.

Å jag blir rädd när någon rör om och petar i det som jag så fint lagt tillrätta i ordning nu...

3 kommentarer:

Jennie sa...

Kära, fina, underbara du... <3

Only me sa...

Fina fina du kommer träffa den rätte när tiden är inne. När man minst anar det... ;) Kram

MarathonMia sa...

Var Sak Har Sin Tid. All energi du skickar ut i Kosmos får du någon gång tillbaka. Någon därute håller på att formas av din energi för att passa just dig. Låt det ta sin tid - Ha kul på vägen :)

Livet är krokigt men aldrig utan mening.