torsdag 3 mars 2011

Stuck in the middle?


Nej, man behöver inte hamna i kläm! :-)

De människor jag inte funkar med är FÅ, väldigt få!

Jag är inte sån att jag gillar nån speciell typ av människor bara. Jag gillar att människan är så mångfacetterad, att vi alla är olika! Alla kan vi tillföra något och lära av varandra!

De människor jag har omkring mig kanske inte alltid synkar med varandra, kanske inte alltid drar jämnt, och det behöver de inte göra heller!

Vad andra har för relationer till varandra, det är deras sak - inte min! Jag har ju liksom inget med det att göra! :-)

Jag tycker om mina människor! Jag gillar dem för precis de människor de är! Å då bryr jag mig inte om vad andra må tycka och tänka om varandra/ om den saken!

Man ska alltid alltid bilda sig en egen uppfattning om människor!

Vad andra tycker/tänker/säger om en - förändrar inte den man är! Det gäller även andra! :)

Precis som att skönheten ligger i betraktarens öga, så är det även så med uppfattningen om andra människor! Det gäller att se med egna ögon - inte andras! :-)

Inga kommentarer: