torsdag 3 mars 2011

Recept tack!


Är så sugen på att lära mig laga god och hälsosam mat! :-) Så om ni sitter på några sköna recept - hit med dem! :D :D :D

Körde LCHF tidigare vilket funkade bra, men känner att jag vill nog äta lite kolhydrater ändå, så som lite havregryn och potatis!

Tror bröd, pasta etc är värst, tål inte mjöl sådär superbra, inte heller socker mår jag så vidare av.

Finns ju saker som är så himla goda OCH nyttiga! Klyftpotatis går att göra på nyttigt sätt, och med kycklingfilé, grönsaker och tzatziki smakar det underbart!

Men nån hejare i köket kan jag inte påstå att jag är, men tror det kan bli riktigt roligt bara jag lägger ner lite tid i det! :-)

2 kommentarer:

Erika sa...

Tips på pasta; Sam Mills gör pasta på majs, man får inte alls mjölmage av det. :)

Återkommer med fleeera recept sen, har ju massor!

Susanne Löfgren sa...

Jippi!!!!!! :D