söndag 27 mars 2011

Låt mig presentera....!



Tillåt mig presentera: Mina livscoacher! De allra bästa! Mozart och Jonatan heter de! :-)

De vet så väl hur livet skall levas! De börjar dagen med att sträcka ut kroppen ordentligt och dra en rejäl gäsp! De njuter av sin mat och av att få röra sina små kroppar! Om de känner att de vill ha kärlek och beröring så visar de det - och ser till att få det! Om jag haft någon stressigare period och snurrat på utan att landa, så kan de verkligen ta ner mig på jorden, sätta sig i mitt knä och visa att nu är det vi som gäller, HÄR och NU!

Vill de leka och kampa, busa, så gör de det! De är liksom så självklara! Egentligen är ju allt så enkelt, det är vi människor som så många gånger gör det komplicerat! :-)

Älskade älskade underbara fina hundar! :-) Det är ren och skär kärlek!

3 kommentarer:

perallan sa...

Ganska klokt det där...det skulle verkligen gå göra lite enklare å mindre komplicerat, tämligen lätt åxå...

Only me sa...

Djur är fantastiska. Jag tror det är lugnande för människan att ha djur omkring sig just för att de tar ner en på jorden igen när man fladdrar iväg. Själv har jag en myspyskisse i knät som bara är fööör underbar :D

Kram!

Victoria sa...

Hade inte kunnat sagt det bättre själv :) KRAM!