onsdag 9 mars 2011

Måste man alltid veta?


Jag vet. Sen vet jag inte. Sen vet jag. Sen vet jag inte.

Sådär håller det på.

Lite känslo-kaos i huvudet är det allt. Så länge det är så - finns ingen riktig plats för att släppa in någon..

En vän till mig satte så bra ord på det:

"Det är inte lätt att veta vad man känner alltid. Känner man sig kär kan det vara för att man så gärna vill det. Känner man sig tveksam kan det vara för att man är rädd. Men man måste ju ändå försöka följa det som känns rätt. Skulle du ångra dig så får du väl ta det som det kommer. Det är ju inte alltid man är öppen för en relation heller."

Å som alltid när det är kaotiska tankar som flyger omkring i huvudet - tror man att man är ensam i hela världen om att känna så.. Men det är nog såhär för oss alla ibland! :-)

2 kommentarer:

Mamma sa...

Det var en klok vän det! Bra att ha såna!

Åsa Rimmi sa...

Fin blogg fröken... Och trevligt att springa på dig!
Kram