lördag 26 mars 2011

Nyförälskad!


När man är nyförälskad, så vill man ju gärna hänga med den personen mest hela tiden! Det är sådär pirrigt å härligt å skönt på alla sätt å vis!

Så känns det just nu!

Jag känner mig smått nyförälskad i mig själv!

Vill hänga med mig själv mest hela tiden och trivs fantastiskt bra i mitt eget sällskap!

En relation väl värd att vårda! :)

Just nu känns det som att om jag så kommer att leva "själv" för resten av mitt liv, så är det bra så! Imorgon kanske jag tycker något annat, men här och nu njuter jag av denna underbara känsla! :)

Så om ni tycker att jag gått och blivit lite eremit av mig, så är det därför!

Allt har sin tid...!

Livet är fint!

Jag är lycklig, tacksam och glad! :-)

4 kommentarer:

Erika sa...

Åh jag med!! Älska att ensamhänga, och som ikväll - med en söt liten hund!

<3

Only me sa...

Härligt Susanne :) <3

Elizabeth F sa...

Du har kommit långt i din själsliga utveckling du Susanne. Vilka härliga resultat du får

Susanne Löfgren sa...

Åh TACK för era fina kommentarer! Jag började gråta lite av glädje nu! :-) <3 <3 <3