fredag 10 juli 2009

Ännu en promenad i regnet!

Har byss kommit hem från en promenad i regnet! Det var riktit skönt! Blev helt genomblöt, men hela jag strålade som en sol! Är på toppenhumör idag och riktigt känner vad jag älskar livet!! Ska kika ut till tvättstugan strax och kolla om det är ledigt, så jag kan slänga in jackan, byxorna och joggingskorna i torkskåpet!

Idag ska jag ta tag i röran här hemma och kanske köra ett snabbt pass på gymmet! Ikväll ska en av mina allra bästa vänner göra sin tävlingsdebut i bodybuilding! Det ska bli grymt kul att se! SOM han tränat på i ÅR för detta! Klockan sju i Timrå drar det igång, åker med hans bror och några till härifrån stan vid halv fyra-tiden, så att vi är ute i god tid! Tyvärr verkar in kamera ha lagt av, men jag gissar på att de andra som ska dit har med sig, så att jag kan norpa lite bilder av dem sedan! ;-)

Jag ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR såna här dagar när jag verkligen känner mig fylld av liv och lust! Nästan INGET kan få mig på dåligt humör såna dagar! Känner mig så otroligt kraftfull!

Ha en bra dag alla härliga människor därute! För det ska JAG ha! :-D

Inga kommentarer: