söndag 19 juli 2009

Vågar jag hoppas?

Känner mig lite piggare idag och kanske vågar jag hoppas på att bli frisk nu! :) På jobbet har vi lla varit sjuka i omgångar, i segdragna förkylningar. En fd kollega, som slutade för ett tag sedan, har varit frisk sen hon slutade. Det har varit vattenskador å sånt på jobbet och i Augusti kommer någon dit och kollar upp det där. Vet inte om det är anticimex eller vilka det nu är, men det är skönt att det kollas upp. Det kan ju faktiskt hända att det är något på arbetsplatsen som gör oss sjuka! Har ju varit sjuk i hur många omgångar som helst nu!

Har inget hemma att äta och undrar varför jag inte såg till att få lite mat inhandlat när jag nu ändå hade någon som handlade åt mig igårkväll? Men det enda jag hade i huvudet då var godis, och tänkte inte längre än så! Men idag känner jag mig såpass att jag kanske orkar pallra mig iväg och handla själv. Tur att det inte är alltför långt till affärn iaf!

Inatt har jag drömt en massa mardrömmar, om mord och annat skumt, vilket förmodligen betyder att jag inte sovit någon riktig djupsömn, men jag ska ändå ligga och vila hela dagen, så det gör inte så mkt!

Nä, nu ska jag försöka samla lite kraft och gå och handla mat! Orkar inte laga nåt, så jag tror det får bli äggmackor hela dagen lång! Ägg är verkligen en storfavorit för mig! Så jäkla gott å bra!

Baj baj så länge!

Inga kommentarer: