torsdag 16 juli 2009

Nyvaken!

Har nyss vaknat och är nöjd att jag lyckades sova hyfsat länge eftersom jag börjar min nattvecka ikväll! Som vanligt ont i halsen när jag vaknar eftersom jag är förkyld nu, men det går ju över, är ju som värst vid uppvaknandet. Var så himla hungrig när jag vaknade, att jag käkade frukost direkt, det gillade INTE min mage, vilket jag borde ha lärt mig vid det här laget... Bäst går det om jag dricker kaffe först (enbart) och låter den vakna till liv någon timme, SEN går det bra att äta frukost. Nu känner jag redan hur det börjar kännas, det där stoppet i maskineriet. Suck, att jag aldrig lär mig!

Men men, nog om det, har jag tur kanske det ger med sig under dagen! =) Idag ska jag få besök av min kära mor å far som det verkar, det blir kul! Ska få lite hjälp att fixa lite i lyan, som fortfarande ser ut som en lägenhet någon alldeles nyss flyttat in i!

För övrigt känner jag mig som en väldigt glad person, trots fisig förkylning! Jag har lite tankar som snurrar i skallen, som gör mig förvirrad och som jag inte får någon riktig ordning på, men ibland gäller det att bara ge saker och ting lite tid och se vad som händer! =)

Inga kommentarer: