tisdag 21 juli 2009

ÄNTLIGEN!!

Vaknade upp med huvudvärk, vilket inte är så kul, MEN det gör mig inte så värst mycket, då det känns som att förkylningseländet ÄNTLIGEN börjar ge med sig! Hade inte alls lika ont i halsen när jag vaknade, som igår! Ville t o m ha kaffe! Jag är aldrig sugen på kaffe när jag är sjuk, kroppen vill inte ha det! Så kaffesug är ett bra tecken på tillfrisknande! Och självklart har jag tagit mig en stor ljuvlig kopp! <3

Nu SKA jag bli frisk! Så mycket roligt väntar mig! Imorgon fyller jag år och min älskade familj kommer och hälsar på mig! Sen kommer Camilla och småhundarna upp från Stockholm på Torsdag och bor hos mig ett tag! :D Den 25e är det fest här hos mig och utgång på stråket! Jobbar sen hela Yran, men det gör mig inget då stråket är roligare tycker jag. Kommer nog bara att festa den 25e dock, sen är jag nog nöjd! Något partyanimal av större mått har jag inte varit de senare åren! :P

Sen helgen efter yran åker jag och Robin på roadtrip till Göteborg! Det ska bli grymt kul, älskar faktiskt att åka bil, å sällskapet är fin-fint! :-)

Sen hoppas jag på att få hålla mig frisk och kunna lägga lite krut på träningen! :-D

I love life!!! <3

Inga kommentarer: