onsdag 29 juli 2009

Första träningspasset på ett tag!

Det var såå jäkla skönt att köra igång igen!! Har inte tränat på ett tag nu, varit förkyld och sen känt att jag behövt bara "släppa allt" ett tag. Skräpa kallar jag det! Då bryr jag mig inte alls om vad jag stoppar i mig, tar en festkväll om ja känner för det, och skippar träningen en stund. Jag behöver dessa skräp-perioder igen, för de laddar mig och gör att jag längtar till träning och hälsosammare leverne igen! :-)

Idag körde jag dock första passet och det var grymt skönt! Körde ett av introduktionspassen, ska köra nu 3 ggr/vecka under dessa två veckor, innan jag kör igång med programmet, så att jag inte storknar av träningsvärk när jag kör igång! ;)

Jag är grymt LADDAD för denna utmaning! Älskar att utmana mig själv, kroppen och psyket Och är grymt spänd över slutresultatet!

Jag känner mig så jävla redo för detta nu! Det är otroligt viktigt VARFÖR man gör saker! Att man gör dem för sin egen skull, håller distans och balans under tiden och jobbar med den mentala delen också, så otroligt viktig!!

Kvällen har bjudit på promenad å film i sällskap med Robin å hundarna, en bra kväll mao! :-) Imorn blir d storhandling (som jag inte gjorde idag), massage, och sen bio på kvällen! :D Ska träna även torsdag och lördag denna vecka. Torsdagkväll kör ja igång med min nattjobbarvecka igen! Går av Torsdagmorgon och då ska jag sova, packa å sen drar vi till Göteborg en vända! Kommer att köra mina 3 pass till veckan, så att jag är färdig med dem innan vår lilla minisemester! Sen när jag kommer hem, då jävlar kör jag igång på alla cylindrar! ;-)

Inga kommentarer: