torsdag 30 juli 2009

Nytränad!

Kom nyss från gymmet! Andra passet av veckans tre! Har träningsvärk i hela kroppen, en skön skön pina! Brukar bli så när jag kör igång efter ett uppehåll, trots att jag kört lätt så är träningsvärken brutal! ;-)

Axeln krånglade lite idag, men det gick ok ändå! Det blir någon slags konstig vinkel när jag kör eftersom den inte är i riktigt rätt läge, eller hur jag ska förklara! Ska boka tid hos min duktiga naprapat igen, bättre att gå dit innan det går åt pipsvängen igen!

Nu ska jag få i mig lite mer käk (jeeesuus, jag äter som en häst! Men vill ha bra med energi i kroppen nu innan jag kör igång med programmet!), hämta tvätten i tvättstugan, ta ut hundarna, handla och sen ska jag ta en powernap innan jobbet! Jobbar nätter och kör 7 nätter i rad för att sedan vara ledig 7! Det är ganska så tufft och intensivt, men skönt sen att vara ledig!

Denna vecka är en av årets två mest hektiska veckor på jobbet, storsjöyran-veckan that is! ;-) Jag känner mig laddad!

Bajbaj 4 now!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Vad du är duktig ;)

Det är grymt skönt med träningsvärk har jag kännt....man känner att man har gjort något. Men idag gick det tungt för en annan att träna....jag blir så less...men det är bara att bita ihop

Susanne Löfgren sa...

Det SKA kännas! ;)Skulle man inte behöva kämpa nåt, så vore resultaten inte värda så mkt på nåt sätt! ;)

No pain - no gain! ;-) Kör så d ryket!! :D