onsdag 22 juli 2009

SOL på min födelsedag!! :D

Jippi! Jag fick SOOOOL på min födelsedag!! :D Härligt! Känner mig dessutom riktigt FRISK! Äntligen!! :D :D Är såå himla nöjd och glad!! :D Morgonen har startat bra med lite fina hälsningar både på facebook och sms-ledes! Blev lite full i skratt inatt, då jag fick såna där automatiska mail-grattis från olika internet-forum. Bl a ett MOTORFORUM! Ja herrejösses, JAG på ett MOTORFORUM liksom! Har nåt vagt minne av att det var nåt konstigt med pärlan ett tag och att jag därför reggade mig där och ställde otaliga dumma frågor till folk på sajten! ;-)

Såna här gånger kan man bli lite förvånad över vilka som hör av sig! Fick t ex sms inatt från ett nummer jag inte hade inlagt i mobilen, dert visade sig vara från ett gammalt ragg, som jag inte haft kontakt med på eevigheter! Lite kul att han hörde av sig ändå! :)

Fick även sms från min klinik idag, "Grattis på födelsedagen, vi gratulerar dig med 50% på valfri HUDVÅRDSbehandling" Haha, hade kunnat bli jävligt dyrt för dem om de haft 50% rabatt på valfri BEHANDLING! *S* Skämt åsido! (Mamma om du läser kan du lugna hjärtat, jag hade inte tänkt hitta på nåt mer) :-)

Nu ska jag göra ett försöka att röja upp i röran här hemma, får besök av familjen ikväll och här ser det ut som ett riktigt jävla bombnedslag! =P

Nu är jag officiellt TANT! Hahaha!

Kärlek!!!!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Välkommen till Tantgänget hahaha...nu kan du vara med på rullatorracet oxå *L*
Kram på dig

Susanne Löfgren sa...

Hehe tackar! ;-) Jepp, ett steg närmare till rullator och löständer! ;)

Camilla sa...

Hahaha...ja jag funderar på en rullator snart...finns på Rusta att köpa.