måndag 20 juli 2009

Jeeesus va SNYGG jag är!!! :D


Måste bara lägga ut den här bilden, för den är så fruktansvärt ful! Haha.. Jag har alltså på mig en KROPPSSTRUMPA! En vit heltäckande kroppsstrumpa! Sjukt sjukt snyggt! (OBS den är förstärkt mellan benen, jag har inte på mig nåt slags binda eller så..hahaha) För att inte tala om smickrande för figuren! (NOT) Jag är förmodligen inte riktigt frisk i huvudet som frivilligt lägger ut en sån här bild.. men men, det bjuder jag på! Man måste våga vara lite ful oxå! ;-)


Och varför har jag då på mig denna skapelse tro? Jo, jag har testat LPG-behandling, och då får man en sån här vacker skapelse att ha på sig! ;-) Det tar tydligen några behandlingar innan man märker resultat! Det känns dock, i form av någon slags skum träningsvärk och klåda i skinnet! Blir intressant att se slutresultatet! ;-)


Stället jag går till är detta: http://www.andrum.eu/ kan varmt rekommenderas! Jättegullig och kunnig personal! :-)

4 kommentarer:

Jennie sa...

Hahahah du är ju för härlig! :D och btw så ser ju dina armar rätt biffiga ut?

Susanne Löfgren sa...

Haha tack! Tycker inte det själv, men man är så jävla självblind och knäpp..! Min kompis Robin kände sig fortfarande fet, trots att han var i stenhård tävlingsform, det säger ju en hel del om vad en knasig hjärna kan lura en!!! :P

Robin sa...

Fast nu är jag fet, lr lite iaf, om man jämför ;) Ps. Älskar den där bilden, du e störtcool!!

Susanne Löfgren sa...

Robin - du är INTE fet! Basta! Jämfört med tävlingsform, kanske, men vem kan gå i den formen året runt?? Ingen! Inte och samtidigt må bra iaf! :)

Haha visst är den snygg! ;-)