måndag 20 juli 2009

Hemma å sjuk ännu..

Har sjukskrivit mig mina sista nätter nu. Trodde att jag skulle fixa att jobba inatt, men kände imorse att det går inte! Då kommer jag bara att bli sämre igen och det är så himla onödigt! Låg däckad å sov hela kvällen igår, noll energi i kroppen, så det är bra att jag insett att jag behöver vila mig nu om jag någonsin ska bli frisk!

Längtar efter att vara frisk nu så jag kan träna och annat roligt! =) Inspirerad som jag blev efter att ha varit på tävlingarna i Timrå, har jga bestämt mig för att nu jäklar ska här byggas muskler! Min krånglande axel ska inte få stoppa mig! Så är det bara! Har redan höjt upp intaget, i första hand för att kroppen ska ha energi att ta av för att bli frisk, och sen för att den ska ha något att bygga av såklart! Känner mig redan ganska plufsig, men det är för att jag ligger stilla och vilar/sover hela dagarna. Jag vet att det där ger sig när jag kommer igång med träningen igen. Sen får jag ju helt enkelt ta att jag kommer att gå upp några kilon. Bygga på energiunderskott funkar inte, så är det bara! Och det blir desto roligare att köra minideff nästa sommar och se om det tillkommit några muskler under vadderingen! ;-)

Vädret är regnigt och grått och det är skönt för en liten krasslig person! På nåt sätt är värmen bara jobbig när man är förkyld..

Snart är det nya friska tag!!!!!

Kärlek!! <3

Inga kommentarer: