tisdag 14 juli 2009

Jag är inte morbid på något sätt! :)


Jag har inte något slags dödslängtan eller så! MEN jag känner mig inte heller rädd för döden! Den dagen jag dör vill jag inte ha någon sorgetyngd tillställning, även om mina älskade självklart får gråta så mycket de vill!

Istället för svarta kläder, vill jag att alla ska vara vitklädda! Det ska vara lätt och luftigt, glatt och mjukt! En vän tipsade mig för ett tag sen om vita arkivet, vilket jag inte tänkt på tidigare, jag ska nog fylla i ett sånt! :)

2 kommentarer:

Erika sa...

Men jag tänker likadant - jag planerar en superstor fest med livemusik och shots i min ära. Begravningen och därmed mitt liv ska avslutas med dunder och brak och skratt!

Susanne Löfgren sa...

Så tänker jag med! En riktigt härlig fest!! Jag tror inte på att man dör och att allt tar slut, bara att det fortsätter någon annanstans! =)Apropå begravningar - där människor ofta uttrycker en massa fina ord om den som dött, så försöker jag ständigt komma ihåg att berätta för alla i min närhet hur mycket jag älskar dem! Å krama dem så mycket jag bara kan, medan jag kan! :)