tisdag 28 juli 2009

Toppenhelg!!







Fasiken vilken sjukt sjukt bra helg jag har haft!!!! :D Är lite trött i luvan nu, så jag får uppdatera mer sen! =) Har haft nesök av Camilla å hundarna i några dar, det var så himla roligt å mysigt! Saknar dem redan! Haft en toppenfest me en massa underbara människor i Lördags, Söndagen var bakisdag, hade besök av olika vänner under dagen och kvällen avslutades med en bra film i sällskap av Camilla å Robin!

Idag har jag mest såsat, var på massagem tog adjö av Camilla, tog långpromenad med Sol och hennes vovvar å sen träffade jag Robin å vi hälsade på hans föräldrar i deras båt nere i badhusparken å så gick vi en sväng å kikade på stråket i samma veva! =)

Har skrattat så galet mkt dessa dagar å mått helt jävla underbart!!

Nu är jag redo för hårdsatsning gällande träningen! V. 33 drar jag igång! Då e jag å Robin hemma efter vår lilla semester och jag redo att kliva ur det sociala matlivet ett tag! Jag kommer att lägga ut bilder, träningsstatus och kroppsstatus här i bloggen, iaf som det känns nu! Lite läskigt känns det för man vill ju helst bara lägga ut bilder på sig själv i bra form osv, MEN det kan ge mig mer pepp att göra såhär tror ja! Och alltid kanske det inspirerar någon! ;-.)

En spännande resa ska det bli iaf!! :D

Goodnight folks!

Inga kommentarer: