måndag 28 september 2009

Älskade träning!!



Har varit på gymmet och kört ett av veckans två rehabpass! Sen gick jag en lång promenad, känns så otroligt skönt i hela kroppen!! :D Humöret är på topp och kroppen känns skön och avslappnad! Ro i själen fick jag också på köpet! Lycka!
Märker att rehabträningen börjar ge resultat nu! Jag börjar se små muskler på baksida axlar som jag aldrig någonsin sett förut! Jag blir starkare i övningarna och då känns det riktigt kul och det faktum att jag måste köra 20 repetitioner i varje set och därmed inte kan köra toktungt, känns inte lika segt längre! Än så länge får jag bara köra mina rehabpass för rygg å baksida axlar. Mage å ben får jag ju köra som jag vill dock iaf! Tror det är dags att börja smyga igång med lite löpning snart också om jag ska va i hyfsad kondis till våren när jag å Malin ska springa vår-ruset! Är ju bara 5 km, och det fixar jhu en otränad, men kul om man kan springa på en ok tid!
LÄNGTAR tills kroppen är hel igen och jag får köra armar och bröst! Å framsida/utsida axlar! Axelpressar med hantlar är ju den roligaste övningen som finns! Blir snabbt stark i den och det tar inte länga förrän axlarna blir sådär "bulliga" å fina! Men tills dess funkar detta fin-fint som sagt! =)
Inatt är det sista jobbnatten! Imorn vänder jag dygnet så det blir max 4 timmars sömn imorn! Ska till älskade Gevåg, då jag besiktar bilen onsdagmorgon! Med mig i bilen kommer jag att ha Kim å ett gäng hundar, inklusive mina! ;) Det blir som en liten cirkus i bilen! ;)

Inga kommentarer: