söndag 6 september 2009

Underbart!

Har nyss haft ett långt och givande samtal med min älskade vän, som bor långt ifrån mig nu! Känner mig alltid upplyft, stärkt och energipåfylld när jag pratat med henne. Det är en öppen linje mellan oss, sann, rak och äkta! =)

Blev lite full i skratt i slutet av samtalet, då TV:n (som vanligt) stod på i bakgrunden och där var det "Ensam mamma söker". Kastade ett öga dit då och då och såg karlarna "tuppa omkring" i sina försök att göra det bästa intrycket. Får verkligen känslan av "spelet". Jag gillar inte att spela!

Jag tycker om att låta allt ske naturligt! Inte att det ska finnas en massa förväntningar och krav, eller förutbestämda regler för när, var hur, hur ofta man ska höra av sig. Vad man ska säga, göra osv.. Det bästa är att följa sitt hjärta och sina känslor! Ta allt som det kommer! Då blir allt till det bästa tror jag! :)

Novie - jag saknar dig!

Inga kommentarer: