tisdag 1 september 2009

Välkommen September!


September? Va? Redan? Jag hänger inte med riktigt i svängarna här, sakta ner lite? Men September är välkommet! Även om jag älskar sommaren, så känns det faktiskt helt ok att September är här! Tog på mig min fina ljusblå mössa som min vän Anna gjort, igårkväll när jag gick dagens sista promenad med älskade små hundar! Jag gillar mössor och på sommaren är det inte så lyckat med mössa! ;)


Ikväll går jag på mina jobbnätter igen! Har varit helt sinnessjukt trött på slutet (för lite blutsaft? Haha...) så jag hoppas att jag känner mig piggare efter denna vända!


Jag är iaf innerligt tacksam att jag mår så bra i övrigt, förutom tröttheten! Har några älskade nära kära i min omgivning som har det lite tungt just nu.. Känner så med dem!


Har nyss börjat dagen med kaffe och äggmacka, en fin start på dagen! Har inte bestämt annat idag än att det blir hundpromenad och kanske ett rehabpass på gymmet! Skall också vila en stund på eftermiddagen så att jag orkar jobba natten sen! Imorn ska jag till kiropraktorn igen, blir intressant att se vad han har att säga efter de 3 veckor som gått sen sist jag var dit. Har varit sjuk så jag har inte tränat så många pass, men tillrätta ska den, lillaxeln!


Ha en fin dag alla därute! :)

Inga kommentarer: