lördag 19 september 2009

"Godmorgon"

Har nyss vaknat upp, då jag jobbat natt! Hade en helt fantastisk natt på jobbet, så underbart roligt! Jobbade med Linnea och vi skrattade och hade så kul! Alla kunder som var in var helt underbara och glada och allt bara förgyllde min natt! Ahlgrens bilar har kommit ut med "ahlgrens rattar" där 10% av försäljningen går till bröstcancerfonden. Merförsöljning av "rattar" var såklart ett merförsäljningskoncept som passade oss mer än väl! Och visst krängde vi iväg en del till våra glada kunder! ;)

Iaf, min härliga natt till trots, så vaknade jag upp med lite ångest och oro i kroppen! Vet inte varför, om det var reikin innan läggdags som drog igång nåt, om jag drömt något konstigt, eller om den känslan bara råkade infinna sig i kroppen nu! Den börjar lätta iaf! Och en känsla som kommer i kroppen blir lite vad man gör den till, iaf om den inte hunnit gro sig fast! =) Ska äta "frukost" nu och sen bege mig ut på promenad, det blir skönt och precis vad jag behöver! Saknar små älskade hundar! <3

Inga kommentarer: