tisdag 1 september 2009

Stal en lista!

Stal en lista av http://justalloverme.wordpress.com/

Nämn något som gjorde dig glad igår: Några skojiga sms!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Åt äggmacka och drack kaffe!

Vad gjorde du för 15 min sedan: Slöade i soffan.

Det sista du sa högt: Hejdå!

Det senaste någon sa till dig: Hejdå!

Vad har du druckit idag: vatten och kaffe.

Vad var det senaste du åt: havreknäcke.

Vad var det senaste du köpte: några fryspizzor, kaffe, mjölk, knäcke, äpplen, kaviar och ägg.

Vad är det för färg på din ytterdörr: brun.

Vad är det för väder hos dig nu: lite mulet.

Godaste glassmaken: tofulines chokladglass! (den e mjölkfri)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!

Sover du tungt: oftast inte..

Drömmer du mardrömmar: i perioder.

Trivs du med ditt jobb: ja.

Favoritklädsel: fina kläder som även är bekväma!

Favoritlåt just nu: "evacuate the dancefloor" med Cascada, den gör mig glad!

Vad ser du om du tittar till höger: en vägg!

Vad gör dig glad just nu: mina vänner!

Vad ska du göra härnäst: göra reiki eller sova en stund innan nattens jobb..

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: trött och känner mig lite ensammen.

Favoritgodis: choklad

Kläder just nu: träningsbrallor och linne.

Sommarplaner: ingen aning!

Hur många kuddar sover du med: en eller två.

Spelar du något instrument: piano, men väldigt ringrostig nu..

Morgon eller nattmänniska: morgonmänniska!

Vad är viktigast för dig: att jag, mina nära och kära har det bra!

Är du kittlig: som fan!

Snarkar du: ingen aning, hoppas inte!

Stjärntecken: kräfta!

Äckligaste insekten: spindlar..

Inga kommentarer: